Mindennapjaim története

Kis Panka

Kapcsolatmentő tréning és okai

2017. november 17. - KisPanka

Hétvégén elutaztunk egy kapcsolatmentő tréningre Kával. 

Oka: 3,5 év egymás nélkül eltöltött idő, a közben felmerülő problémák, a túlélési technikák, melyek nem mindig voltak nyerő megoldások, az érzelmi eltávolodás, az egymás mellett elbeszélés és sorolhatnám még a piti dolgokat, de nekünk ezek a legégetőbb gondjaink.

Voltak előzmények. Terveztem leírni. Egyszer úgy egyben. Kiírni magamból, hogy könnyebb legyen, hiszen pár emberen kívül nem beszéltem senkinek az elmúlt 4 évünkről.

A bejegyzés trackback címe:

https://kispanka.blog.hu/api/trackback/id/tr6013285707

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

M. Gyöngyi 2017.11.17. 20:42:49

Szerinted egyébként ezt bárki meg tudja érteni? Átérezni, felfogni...? Borzasztóan nehéz lehetett. Egy hős vagy.
Remélem segít egy mediátor vagy bárki más nektek!

(Milli) 2017.11.18. 18:09:15

Ha csak magadnak, egy papírnak, a megsemmisítésnek írod ki, már az is segíteni fog.
Sikerrel legyetek túl ezen az időszakon is, kívánom.

KisPanka 2017.11.20. 13:30:39

@M. Gyöngyi: érdekes kérdést vetsz fel ... nem hiszem, hogy ezt bárki, aki nincs/nem volt benne megértheti-e ... de úgy nem lehet írni, hogy nap, mint nap visszautalnék dolgokra, de nem lehet, mert nem tiszta a kép. Ez az életünk része volt sajnos ... Én csak egy vagyok a 18 ezer idióta otthon maradt hősei közül :D

M. Gyöngyi 2017.11.21. 10:44:33

Jaj nem lebeszélni akarlak róla, hogy megírd. Én személy szerint kíváncsi vagyok a történetre.
Csak tényleg katonafeleségként azt tapasztalom, hogy egy 6 hónapos missziót se ért meg senki, aki nem katona vagy katonafeleség. 3 és fél év nekem felfoghatatlan. Nagyon-nagyon hosszú idő.
Tényleg érdekel, hogy ez miért és hogyan történt nálatok!

M. Gyöngyi 2017.11.21. 10:44:33

Jaj nem lebeszélni akarlak róla, hogy megírd. Én személy szerint kíváncsi vagyok a történetre.
Csak tényleg katonafeleségként azt tapasztalom, hogy egy 6 hónapos missziót se ért meg senki, aki nem katona vagy katonafeleség. 3 és fél év nekem felfoghatatlan. Nagyon-nagyon hosszú idő.
Tényleg érdekel, hogy ez miért és hogyan történt nálatok!

KisPanka 2017.11.23. 09:36:13

@M. Gyöngyi: Én az oldal másik végén állok :D nekiálltam megírni, csak nagyon nehéz.
süti beállítások módosítása