Mindennapjaim története

Kis Panka

Várakozó álláspont

2018. március 26. - KisPanka

A héten kiscsaládunk népes tagjai izgatottan várnak:

Dé az iskolai felvételi papírját

Én és Ká a hitelügyintéző telefonját, hogy megmondja kaptunk-e, ha igen mennyit? Mármint hitelt.

M, a kutya mondjuk sokkal régebben vár arra, hogy végre eljusson kozmetikushoz. Ami természetesen az én saram ... egyszerűen nincs időm elvinni. Igyekszem pótolni a hiányosságaimat, ezért most felhívtam a Anitát és 3-án megkopasztja Emmet.

A hétre szánt szándékkal semmit sem terveztem. Természetesen ilyenkor órák alatt felsorakoznak az elintéznivalók és képes vagyok teleírni a naptáram teendőkkel már hétfőn reggel. Így is sok dolgom van - mint mindig - de nagyon igyekszem nem ráfeszülve megoldani.

A héten 4-, jövő héten 3 napot fogok dolgozni. Április 4-én lesz 10 éve, hogy Ká felesége lettem. Elbújunk a Bakonyba ismét 3 napra. Ugyanoda, ahonnan hazaérkezve kezdődött a hajhullásom. Szembe kell vele néznem. Tudom, hogy nem azért hullott ki, mert ott voltunk, mégis van egy kis zizi az emlékek miatt. Most szeretném, ha legalább az egyik nap kirándulnánk, a további napokon egymással foglalkoznánk.

Ma szeretnék futni, a múlt hét teljesen kimaradt.

Jön a gázszerelő is és talán 2 hét után lesz normális kazánunk.

Most pedig megyek Déért az oviba.

A bejegyzés trackback címe:

https://kispanka.blog.hu/api/trackback/id/tr9713781108

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

M. Gyöngyi 2018.03.27. 19:59:47

Boldog évfordulót Nektek. ☺
Zajlik az élet nálatok, mindenkinek drukkolok mindenhez.

KisPanka 2018.04.04. 11:19:53

Köszönjük szépen!
süti beállítások módosítása