Mindennapjaim története

Kis Panka

Az orvostudomány meghazudtolása

2018. február 20. - KisPanka

A nőgyógyászom a két lábon járó realizmus. Szó szerint. Még a homeopátiában sem hisz, ami számomra szentségtörés. Persze más számára a homeós bogyók életellenesek ...

A nőgyógyászom miután tegnap meglátott, kishíján sírva fakadt. Először arra gondoltam nagy riadalmában sokkot kapott. Aztán rájöttem, miután majom módjára végigturkászta a fejem bruttó 4,5 percben: örült. Őszintén. Csodálkozott. Azt mondta, ha nem a saját szemével látja, nem hiszi el.

A haj, a leggyorsabban növő szövet. Átlagosan havonta 1 centiméterrel lesz hosszabb, ebből könnyen kiszámítható, hogy ez naponta 0,33 millimétert, éves szinten pedig 12 centimétert jelent. Az én hajam 4 hét alatt 2 centit nőtt, elkezdett besűrűsödni és a fodrász formát vágott. Hozzáteszem:teljesen kopaszról indultunk.

Szóval az orvosom nekiállt megmagyarázni, hogy ez biztosan góc volt, nagyon eltalálták az antibiotikumot, mennyire szuper az orvostudomány és még sorolhatnám az öntömjénezést. Közbevágtam: nem volt góc, nem kaptam antibiotikumot, nem szedtem semmit. Ami önmagában nem igaz, mert vasat és 1500 mg-os C-vitamint nyomatom a homeós bogyókkal.

Megdöbbent és közölte, hogy ilyen nincs és ha nem a saját szemével látja - nem asszisztálja végig - nem hiszi el a történetet. Legfőképp azzal nem tud megbirkózni, hogy milyen ütemben hullott ki és nő vissza. Most döntöttem meg számára a hihetetlen orvosi esetek kategóriát.

Csak maradjon így...

 

A bejegyzés trackback címe:

https://kispanka.blog.hu/api/trackback/id/tr7013683850

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása