Mindennapjaim története

Kis Panka

A manóról

2018. január 16. - KisPanka

Dét tegnap MRI-re vittük, a lábában van egy Backer-cysta.

Beléptünk a váróterembe. Egy 2-3 éves kislány; édesanyja mellől felkiáltott a fejemet meglátva: "Nézd anya! Egy nagyra nőtt manó!" - és még a nyomatékosítás kedvéért teljesen egyértelműen rám is mutatott mindkét kezével és ujjaival.

Jót nevettem. Nincs hajam, teljesen kopasz vagyok. Ő ezzel azonosította.

Na persze az én gyerekemet sem kellett félteni. Dé azonnal csípőre vágta a kezét - minden számára fontos és jelentőségteljes esemény előtt így tesz - majd elmagyarázta a kislánynak, hogy mekkora paraszt, hogy az anyukáját kicsúfolja, nem szabad ilyet csinálni, különben sem tudja miért nincs hajam. És a végére még odatette azt is, hogy "megértetted?"

Csendre intettem Dorkát úgy, hogy alapvetően igaza volt és ha az önérzete ezt kívánja felőlem világot is megválthat ugyanezzel a vehemenciával. Mindenesetre odasúgtam neki, hogy ő hányszor hozott kellemetlen helyzetbe.

Soroltam: "Buzi tutus hele pülle" - Bodri kutyám hegyezd füled... VAGY Buszmegállóban ugyanígy 2 kézzel mutogatott és teli torokból visította egy kövér rózsaszín felsős nőre, hogy "néééééézd anya, ott van Malacka a Micimackóból" VAGY amikor leboszorkányozta a nénit a buszon VAGY közölte az előttünk ülő férfivel, hogy büdös a lába, meg kellene mosni. A sor végtelen.

A lényeg: megértette, hogy a gyerekek őszinték még, nem bántani akarnak ezzel és a fejemet sem kell takargatnia a két csöpp kezével, mert higgye el, látszik úgyis, hogy az anyjának nincs haja.

Mindenekelőtt: a leges-legbüszkébb anyuka vagyok a világon, hogy Dém van!

 

A bejegyzés trackback címe:

https://kispanka.blog.hu/api/trackback/id/tr5613580019

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

melindat 2018.01.17. 13:28:22

Nagyon erős vagy,minden tiszteletem a tièd!
Milyen a közèrzeted?

KisPanka 2018.01.18. 09:33:16

@melindat: Igyekszem nyugiban lenni. Minden reggel beveszem a leszarom tablettát ami nem azt jelenti, hogy minden okés, de igyekszem elengedni a problémákat. és nem görcsölni rajuk.
süti beállítások módosítása