Mindennapjaim története

Kis Panka

A valamiről

2017. december 04. - KisPanka

A kapcsolatmentős hétvége után kezdődött a "valami" amit azóta is csak így hív boldog, boldogtalan. Én most utóbbi táborba tartozom.

Elkezdett hullani a hajam. Ami önmagában nem hírérték, mert hullott eddig is minimálisan, nem foglalkoztam vele számottevően.Aztán megláttam ezt a képet:fej.jpgEz az én fejem - mióta ezt írtam, múlt héten kb. másfélszer nagyobb a kopaszság, viszont 5 szál új hajam van már -.

Azonnal hívtam a háziorvost, aki elirányított egy bőrgyógyászhoz - nagyon alaposan megvizsgált, írt fel kenőcsöt, folyadékot, ami jó a fejbőrömre -, majd ő visszairányított a háziorvoshoz, aki aztán nem tudott beutalókat adni és vizsgálatokat kiírni, mert az e-rendszerük nem működött ... mindezt 3 órás várakozást követően közölték. Gyógyszertárban rendelni kellett a felírt cuccokat, mert nem voltak készleten. Újabb nap várakozás, végre megkaptam a beutalókat mind a 17 helyre, ahova kiírtak. Nekiálltam leszervezni az időpontokat - azt ugyan nem tudom, hogy aki nem családi/saját vállalkozásban dolgozik hogy oldja meg a napi 3-4 órás várakozásokat kórházakban magánrendeléseken ... azt meg elképzelni sem tudom, hogy akinek nincs magánrendelésekre pénze hogy bírja kivárni azt, amit saját magamon tapasztaltam meg: augusztusi időpontot állami ellátásban, ám kivertem a balhét, így jófejségből adtak márciusra?????!!!!! Hát bazd meg 1 hét alatt kihullott a hajam 3/4-e és a fejbúbom megkopaszodott ... március meg 4 hónap; bárhonnan számolom. Maradt a magándoki. (ezzel az egésszel nem azt akartam hangsúlyozni, hogy mennyi pénzem van, mert nincs és nyilván ha valahova befizetem, azt máshonnan veszem el. A lényeg: ha éves szinten 250 ezret befizet a "főnököm" eü hozzájárulásra meg eü ellátásra, akkor miért nem kapok emberi időpontot??? Miért kell nekem fizetni, ha ellátást meg nem kapok? Mert ha nem fizetnék, hanem éves szinten elkülöníteném magamnak, majd ha kell kifizetem ... de könyörgöm így most magánrendelésre kifizetem a tízezreket, plusz egészségügyi hozzájárulás jogcímen 22%-ot levonnak. Hát ez hol fair? ...és akkor most zárójel bezárva) 

Gondolom az mindent elmond, hogy az összes létező testnyílásomból vettek mintát/kenetet ... ahol nem volt nyílás, oda tettek és úgy vettek mintát. Mindent pénzért ... és hogy gyorsan meglegyen az eredmény, azért újra fizettem. Sőt, ott a számlán, hogy azért, hogy levegyék a mintát 1.250,- Ft is elkértek. Lehetett volna ezt kórházban is, meg állami ellátás keretein belül csak sokkal lassabban.

Volt egy vizsgálat, ahol abszolút pozitív csalódás ért: orr-fül-gégészet. Vittem 3 napi hidegélelmet, olvasnivalót, minden túlélési eszközt, majd fél óra múlva kisétáltam negatív eredménnyel a kórházból.

Szóval ott tartok - több nap elteltével - hogy lement minden vizsgálat. Várom az eredményeket. Az egyik labor megérkezett pénteken, ami kimutatta, hogy vashiányos vagyok. Visszaballagtam a háziorvoshoz, aki azt mondta, hogy az összes eredményt meg kell várni, mert önmagába a vashiányt nem okozza ezt a fajta kopaszságot.

Szóval várok.

A nagy várakozásban persze pörögnek a gondolataim és nem jó irányban. Erről írok majd holnap, mert hosszú lesz.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://kispanka.blog.hu/api/trackback/id/tr2113408299

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása