Mindennapjaim története

Kis Panka

Valentin-napi hazugság

2018. február 14. - KisPanka

Milyen aktuális témavezető lehet február 14-én?  Valentin-nap.

Éveken keresztül nem tudtam, hogy ünnepeljük a férjemmel a Valentin-napot. Azt gondoltam, hogy ez egy jó alkalom a bulizásra vagy a bulizás okának kinevezésére. Aztán az első sittes év alatt rá kellett jönnöm, hogy mégis csak megemlékezünk.

A férjem óriási borítékban küldött egy fényképet rólunk, amihez gyönyörű keretet készített és ezer-milliószor, különféle nyelveken ráírta, hogy szeretlek. Bár hozzáteszem, hogy nem látom értelmét úgy, hogy évekbe telt, mire megjegyezte  a születésnapomat, névnapomat. Évek kellettek ahhoz is, hogy felhagyjon a november 4.-ei, excsaj-születésnapon történő óriási virágcsokorral köszöntgetésnek - amúgy az enyém is novemberben van, csak 18-án -. A házassági évforduló dátumát szerintem ma sem tudja.

A lényeg: bennem él a kép, ahogy állok a borítékkal a nappali bukóablaka alatt és nem tudom mire vélni a dolgot. Állok egyik lábamról a másikra. Totál Micimackó effekt: még a kezemmel is megvakartam a fejem ... Először a születésnapom dátuma jutott az eszembe, aztán a névnapom, majd az ő évszámai, még a gyerek dolgai is végigfutottak az agyamon. Mivel nem stimmelt egyik sem és nyilvánvalóan sem karácsony, sem húsvét, sem hanuka, sem március 15.-e, sem bérmálás, keresztelő, házassági évforduló nem volt, komolyan nekiálltam törni a fejem. A telefonom pittyenése törte meg a gondolatmenetemet, mikor a barátnőm képes üzenete jött: pasijától óriási Valentin-napi lufit kapott.

Basszus Valentin-nap!!!!!!!!

Azonnal nekiálltam az ajándék-gyártásnak, mivel sitteséknek nem lehet bármit beküldeni .... khm ... szóval kivágtam többszáz miniszívecskét és beletettem egy A4-es borítékba ... hogy fog örülni neki, ha kibontja ... és igen ... szégyenszemre azt hazudtam, hogy nem felejtettem el, csak késik a levelem ... és nyilván nem az én hibámból.

A bejegyzés trackback címe:

https://kispanka.blog.hu/api/trackback/id/tr7713668188

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása