Mindennapjaim története

Kis Panka

Nagyon készülök

... mindig van egy kis kaki a palacsintában ...

2018. január 18. - KisPanka

Hétvégén tartjuk Ká és az egyik legjobb barátnőnk szülinapját. december közepe óta halasztódik a dolog. Meglepi buli lesz - remélhetőleg -. Meghívtam mindenkit, akit nagyon szeretnek. Ká és a barátnő, aki Dé keresztanya amúgy ezer éves barátok. Régen nagy szerelmek is voltak, aztán megjött mindkettő esze. Meglepi vendégek is lesznek. Készítettem kisfilmet az életükről, a tortát is én készítem. Úgy kell sütnöm-főznöm, hogy Ká végig velem lesz. Azt gondolom, hogy semmit sem fog észrevenni, mert állandóan a konyhában tevékenykedem, amikor otthon vagyunk. Nem lesz feltűnő. Holnap még lufiékért kell elmennem, a lakás 18 nm2-es nappaliját átvarázsolnom 39 nm2-ré, hogy a meghívottak normálisan elférjenek. Na ez az egy dolog rejtély számomra egyelőre, de megoldom. Nem akarok pörögni semmin. Sőt, életemben először képes voltam kiadni a feladatokat a kezeim közül: lesz aki még süt, más a piákat intézi. Nekem marad a szervezés, a kiegészítők, a kaja, takarítás és a játékok.

A meghívottak gyerekeit szuggerálom napok óta, hogy kerüljön el mindenkit a betegség. 

Mivel kelt ma reggel a gyerekem? Persze, hogy hőemelkedéssel és torokfájással. Ma nem ment oviba, holnap sem fog. Szombaton viszont mamáékhoz lesz lepattintva. Tudom. Gonosz és szívtelen anya vagyok, hogy valós vagy vélt betegséggel nem mellettünk van a gyerek. Lépjünk is túl ezen. Már csak azért is, mert 100 %-ban biztos vagyok abban, hogy lelki eredetű és képes önmagát lebetegíteni. Ha Kával marad otthon nem fáj a torka, nem lázas, mehetnek/nének csavarogni - gondolja Dé. Ha én vagyok otthon, hőemelkedés, torok-hasfájás. Mindenesetre elviszem egy teljes vérképre, ma megyek a dokijához homeopátiás tanácsadásra, úgyhogy megkérem, hogy szúrja meg a gyereket és ha minden rendben lesz Dével, akkor elviszem őt is természetgyógyászhoz, mert azt gondolom, hogy az apja elvesztésétől való félelem ennyire erős benne. Főleg most, hogy meghallotta, külföldi munka van kilátásban a költözés latolgatása okán. Amíg Ká nem volt velünk, azt mondtuk Dének, hogy nagyon messze - külföldön - dolgozik. Szóval valószínűleg kapcsol az agya.

December 20.-ától január 18.-áig 6 napot abszolvált a gyerek az óvodában. Jár 2-3 napot és egy hetet itthon van úgy, hogy már nincs vitamin, immunerősítő amit ne szedne.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://kispanka.blog.hu/api/trackback/id/tr4213585315

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása