Mindennapjaim története

Kis Panka

Panaszáradat

2017. október 06. - KisPanka

Péntek van. Számomra ez a legjobb nap a szombat után ... csak nem ma. Náthás és nyűgös vagyok. Fáj a torkom, az elfogyasztott méz mennyiségétől már összeragad a szám. Tegnap ettem reszelt gyömbér, citromlé, méz kombót, de a fájdalom masszívan tartja magát ma is. Ha nem állapítanám meg magamban 2 másodpercenként, hogy mennyire szarul vagyok, hanem csak elsiklanék felette, lehet placeboba elmúlna. Próbálom magam lendületbe hozni, ugyanis szeretnék ma elmenni futni is ... amiből tudjuk, hogy nem lesz semmi.

Dolgozom és mondhatni nehezen tolerálom az irodai légkört. Az egyik kollégám fél órája szüttyög azon, hogy nem mennek el a levelei.Semmit sem tesz azért, hogy megoldódjon, csak mondogatja, hogy nem megy. Ehhez most nem tudok jó pofát vágni. Szívem szerint hazamennék, de akkor Dé és Ká hogy jut haza? Igyekszem kompenzálni magam: egy 300 grammos mogyorós Milkával. 

Hétvégén anyámékhoz utazunk, Dé és apám szülinapja okán. Fogalmam sincs mit vegyek az öregnek. Egy századik csavarhúzót vagy egy ezredik pár zoknit? Minden évben elgondolkozom azon, hogy egyszer nagyon meglepem apámat. Anyám ugyanis minden évben egy csodaszép ütvefúrót, páraelszívót vagy ékelőkészletet kap apámtól ajándékba. magának vásárol. Megnézném apám arcát, amikor egy sminkkészlettel, lábassal vagy egy asztalterítővel állítanék be, miközben a heppibörzdéjt énekelem. Szóval gondolkozóban vagyok.

Dé Lego kurva drága Friends Grandhotelt kapott tőlünk. Rendületlenül rakja, amikor épp nem úszik, lovagol, szülinapozik. Baromi ügyes.

Dé szülinapjáról: az egyik készségfejlesztő helyen tartottuk itt a városban. 31 ezer Ft-ot fizettem ki, amiben benne volt egy mutatványos kutya 15 perce 5000,- Ft-ért. Ezt az egyet nem sajnáltam. Az ár tartalmazta innivaló, ropogtatnivaló, animátor, torta, helyiség bérlése, dekoráció, fotó, videó, zene. A honlapon a következő mondat szerepel: "nincsenek korlátok, szabályok közé zárva, mégis tökéletes a szülinap, van vidámság, móka, kacagás,nincsenek korlátok, szabályok közé zárva, mégis tökéletes a szülinap, van vidámság, móka, kacagás" - ezzel szemben az egyik 3 éves vendéget 3-szor küldték ki, mert kiöltötte a nyelvét. Ami alapvetően tényleg nem szép dolog, de azért van 20 éve a pályán, hogy ezt megoldja bent és nem azért fizettem ennyit, hogy egy gyerek az ajtó előtt büntetésben legyen egy szülinapi zsúron, sőt,bent egy másik vendéget a sarokba állítottak.

Az innivaló 1 pohár víz volt a gyerekek szerint. A 6 gyerek szerint egyöntetűen és nem kaptak többet. Én gyümölcslevet fizettem. A torta finom volt, a játékok jók, képeket kaptunk, videót nem, mert nem tudják letölteni laptopra.

Mindig ellene voltam a szervezett keretek között, mások által megoldott buliknak. Idén, hogy ne kelljen takarítanom, szemetet szednem, vendégül látnom, hogy mindent megoldjanak helyettem, kifizettem ennyi pénzt, ami nagyon kényelmes volt, de visszhangot kapott, ami nem érintett jól. Dé 5. szülianapja itthon volt a bemutató teremben, feldíszítettem mindent, bevásároltam, sütöttem-főztem, készültem,  bohócot hívtam, aki kordában tartott nem 6, hanem 12 gyereket és senki sem állt sarokban, pedig keményen szopórolleren volt szegény csaj. Dé szülinapján minden évben nagyon rossz idő volt, ezért is döntöttünk a szervezett, lefoglalt hely mellett. Az idén két nap sütött. Buli előtti nap, mondtam Kának, hogy nincs jó megérzésem ... bejött. 

Az ember tökéleteset akar a gyerekének. Hát ez elég messze volt tőle szerintünk és a panaszkodó szülő szerint. A gyerekek viszont nagyon jól érezték magukat. 

Döntsd el, hogy kellemetlenül érezzem magam, vagy sem.

A bejegyzés trackback címe:

https://kispanka.blog.hu/api/trackback/id/tr2612932847

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása