Mindennapjaim története

Kis Panka

Majdnem tökéletes hétvége

2017. október 16. - KisPanka

Azt gondolom, hogy a hétvégét tökéletesen sikerült kimaxolni.

Szombaton reggel óracsörgés nélkül sikerült időben felkelnem, majd azonnal hasznossá tettem magam, aminek eredményeképpen fél 10-kor készen illatozott a gulyásleves a tűzhelyen. Barátnőztem, gyerekeztem, játszótereztem, bevásároltam - ezt mind egy helyen -. Szeretem, amikor mindent el tudok intézni egy helyen.

Délután családostul, kutyástul a Pannonhalmi Arborétumban kirándultunk. Csodálatos hely, tele új ismeretekkel, hihetetlenül friss levegővel és kedves emberekkel. Este értünk haza őrölt mód elfáradva.

Ká este elment barátkozni. Dét ennek okán igyekeztem mielőbb alvásra bírni, hogy végre legyen én-időm ... csak hosszas győzködés után adta fel a küzdelmet és ájult el az ágyában, így az én-időm lenegyedelődött az eredetileg tervezetthez képest. Wellnesst készítettem, olvastam, hajat mostam, beszárítottam, krémeztem magam. Ahhhh ... Fél 10-kor lefeküdtem aludni, gondolván tökéletesen kialszom magam, így a magamra mázolt másfél kiló krémnek is lesz hatása.

Ahogy Ká elhagyta a lakást, a kutya menetelésbe kezdett. Percenként változtatta helyét a 45 m2-es lakásban. Apró körmei csattogtak a parkettán.Minden egyes lépcsőházi eseményre ugatásba kezdett. Hajnali fél 2-kor erősen elgondolkoztam azon, hogy elviszem a zaciba ... aztán megjött a gazdi 2-kor és csend lett. Ennek folyományaként 5 óra alvás és csoda kence-ficézést követőn szarabbul néztem ki, mint 2 átbulizott éjszaka után.

Vasárnap reggel Ká egy bögre kávéval várt a nappaliban. Nagyon aranyos gesztus, főleg, hogy nem kávézom. Belegondolva elég szarul nézhettem ki, ha úgy gondolta kelleni fog a fekete ... az elfogyasztása mellett döntöttem.

Szokásos vasárnapi menü: húsleves, köret, rántott hús, krémes elkészítése után Dét letettem aludni, Mi Kával igyekeztünk pótolni házaséletünk heti hiányosságait, majd Dé ébredését követően LEGO-kiállításra mentünk.

Vasárnap további része láblógatással, filmnézéssel, hétfőre-készüléssel telt. 

(zárójelben: minden nap történik negatívum - vasárnap pl egy totál értetlen emberrel sodort össze a Messenger .., de igyekszem csak a jókat észrevenni és ezzel tölteni magam)

Szuper hétvégénk volt.

A bejegyzés trackback címe:

https://kispanka.blog.hu/api/trackback/id/tr2612991720

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása