Mindennapjaim története

Kis Panka

Koccanás

2017. október 24. - KisPanka

Pénteken hazafelé tartottam. Az Ipari parki nagy kereszteződésben megálltam - hogy elsőbbségadási kötelezettségemnek eleget tegyek egy kamionnal szemben - majd pár másodperc múlva döccenésre lettem figyelmes. Először azt hittem lefulladt az autóm. Aztán gyorsan rájöttem abból, ahogy oldalra- és hátranéztem: belénk jöttek egy másik autóval.

Én vezettem, Ká ugrott ki az autóból azonnal nézte a gyereket, miközben én igyekeztem felfogni mi a helyzet. Dével minden rendben, úgyhogy gondoltam nincs is baj, ültem tovább nyugodtan az ülésemben.

Aztán a visszapillantóban láttam, hogy egy X5-ös bömös tolat le az én kis Bubukámról - így hívom az autót -. Rögtön láttam lelki szemeim előtt, hogy szarrá tört az autó hátulja, azonnal végigfutott a fejemben minden lehetséges segítő telefonszáma ... így péntek délután 4-kor csúcsforgalomban, dugóban. Kiszálltam. A kocsin 2 horpadás és egy minimális lökhárító törés látható. Nagyon örültem, hogy megúsztuk. Félreálltunk, a pasi elismerte, hogy ő volt a hibás, megadta a névjegykártyáját, hívhatom. Elhúztam az autószerelőmhöz, mondja, hogy 85 ezer a javítás ... szemeim kettéálltak, majd visszaegyenesedtek, amikor láttam, hogy a belső része és a tartóelemek mind eltörtek.

Nagyon sokalltam ezt az összeget, úgyhogy elvittem még egy emberhez, aki 120 ezret mondott, mert szerinte a csomagtartó sem zár rendesen, azt lehet javítani, festeni is kell. A lökhárító teljes csere. Lehidaltam, hogy az a minimális koccanás mekkora sérülést/gondot okoz és ez ennyibe kerül. A végösszeg 145 ezerben állt meg. 

Hívtam delikvensünket, aki nyilván nagyon nem ért egyet az összeggel. Nekem sem tetszene ellenkező esetben.

Nekünk nagy mázlink volt, úgy látszik vigyáznak ránk fentről. Ha betol minket az autó az alá a kamion alá, aminek nekem elsőbbséget kellett adnom, ezért álltam a kereszteződésben ... valószínűleg egyikünk sem száll ki élve.

Szerencsétlen a helyzet: most nekem kell futkározni, egyezkedni, lelkiismereti-kérdést csinálni a dologból (aki belénk koccolt, az egyik partnercégem vezérigazgatója). Ezen felül nem lesz autóm 2 hétig. 

Az ő autóját minimálisan kell polírozni. Benevezek jövőre egy bömösre! 

Nagyon nehezen ültem vissza az autóba. Nem akartam vezetni. Ká erősködött, ha most nem ülök vissza, gond lesz. Nem történt nagy baj, mégis meglehetősen megviselt. Ma reggel remegő kézzel indítottam a kulcsot a zárban. Mondogattam magamnak: ez nem határolhat be, menni kell, odafigyelni és vezetni.

Mindjárt újra autóba kell ülnöm. Nem vagyok nyugodt, túl kell lépni rajta. Jogosítvány megszerzése után fél évvel  napra pontosan belém jönnek. Nem hiszem el.

A bejegyzés trackback címe:

https://kispanka.blog.hu/api/trackback/id/tr1713067680

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása