Mindennapjaim története

Kis Panka

Ki vagyok akadva ...

2017. október 30. - KisPanka

Csütörtökön délután bejelentettem az autót szemlére - koccanás okán -. Aznap este 7-kor hívott a biztosítós pasi, hogy másnap délre jön és felméri a kárt. Úgy felmérte, hogy az alkatrészek 40, a munkadíj 50%-át hajlandóak kifizetni. Hogy értsük az arányokat: 145 ezer Ft-os kár keletkezett a kocsimban, ami tartalmazza a szerelési díjat, ezzel szemben a biztosító megajánlott 65 ezer Ft-ot, amiben természetesen a munkadíj IS benne van. Ergo: a fennmaradó 80 ezret nekem kellene kifizetnem.

Ki vagyok akadva: minden szerelésnek van egy meghatározott munkamenete és munkaideje. Miért csak a felét szeretnék kifizetni? A karosszériásom ezen annyira elkattant, hogy nekivágta a csavarkulcsot a biztosítós emberkének ... amit én teljesen megértettem (mondjuk az nem tetszett hogy ez pont az én autómnál történik) a flegma és lekezelő stílus miatt és megkérte, hogy kalapálja ki, majd fújja le színre a hátsó lökhárítót és a csomagtartót 2 óra alatt, ezt követően pedig szerelje vissza. Amennyiben meg tudja oldani, nem fog reklamálni a munkadíj kifizetése miatt.

Emellett számomra felháborító, hogy nekem okoztak kárt és még nekem kellene belefizetnem, hogy Bubu abban az állapotában tündököljön, mint régen. Értem én, hogy avulás, öregedés stb ... na de ezek a horpadások, törések akkor is ott lettek volna, ha szalonból hozom ki az autót 0 kilométerrel és 1 percen belül történik a koccanás. Könyörgöm, egy X5-ös BMW koccolt le egy Fiestát ... 

Ezen felül én futkároztam mindenért: kárbejelentő, karosszériás, aláíratni a vétkessel, bejelenteni, újra karosszériás, biztosító stb ... ezek is mind pénzbe kerültek és akkor még arról nem beszélek, hogy szerelés ideje alatt nem lesz kocsim.

Én nem akarok nyerni egy fillért sem a "balesetből" ... egy dolgot szeretnék, legyen rendben az autó.

Nem fogadjuk el a megajánlott összeget, marad a számla utáni kifizetés ... csak ez megint mire kényszeríti az embert. 

Nem értem ezt a rendszert.

A bejegyzés trackback címe:

https://kispanka.blog.hu/api/trackback/id/tr8313116628

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása