Mindennapjaim története

Kis Panka

Semmittevés vs mozgás

2017. szeptember 28. - KisPanka

Dét heti 3-szor 1 órás edzésre hordom. Hétfő úszás, kedd lovaglás, szerda úszás.

Heti 3 óra semmittevés. Felfoghatnám pihenésként. Mondhatnám: ez nekem jár, kikapcsol. Nem csinálok semmit a telefonnyomkodáson, gondolkozáson - ami nem áll jól anyám szerint - kívül. 

Teljesen jól ment ez a semmittevés 3 hétig, amibe tegnapra baromira beleuntam.

Bevásárlás, ügyintézés nem opció. Nem érek vissza a gyerekért időben (csúcsidő, nagy forgalom, város végén az edzés helyszíne). Hazamehetnék, kutyát levinni, összeporszívózni, letörölgetni, felmosni ... értelemszerűen a felsoroltak közül csak az egyik fér bele az időbe.

Elhatározhatnám magam, arra vonatkozóan, hogy újra sportoljak. Szeptemberig edzőterembe jártam heti 3-szor. Mióta gyerek edz, anya nem. A kifogás-gyártást kimaxoltam: nem tudok menni, mert Dének edzése van. Nem tudok menni, mert Dé szeretne hazamenni edzés után - fél 7-kor érünk haza -. Dé fáradt, nyűgös és teljes mértékben igaza van, amikor azt mondja, hogy a fennmaradó heti 2 hétköznapot otthon akarja tölteni és nem edzésre rohanni, majd ott teljesíteni. Tudom, nagyon érett gondolkozásra vall és abszolút felnőttre jellemző, hogy a gyerekre rátolok mindent. DE! Valóban sajnálnám, ha heti 3 nap edzését heti 3 nap teremben ücsörgés követné és szabad csak a vasárnap maradna.

Elhatároztam magam: amíg a gyerek úszik-lovagol-úszik én is nekiveselkedem és kezdek valamit magammal.

Bár ezt elhatároztam tegnap is, de megjelent az égen egy kis felhő és nagyon megijedtem, hogy ebből óriási vihar lesz, leültem egy székre és magamat a hurrikán eljövetelével nyugtatva a telefonomat nyomkodtam szabadtéri futás helyett.

Új hét, új kezdet elv alapján; hétfőn guggolni fogok a töltésen, majd csinálok pár kitörést. Addig is 20 perces rubintrékázom, hogy lelkiismeret-furdalás helyett izomlázat érezzek végre.

Olyan nehéz elszánnia magát az embernek ... de muszáj, mert tettem egy ígéretet: harmincnegyedik - te jó ég, de hosszú leírni - szülinapomon egy sorozatot készíthet rólam a férjem.

Ahogy most érzem magam/kinézek nincs elegendő retus, szóval hétfőtől mozgok ... és nem kifogást keresek. 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://kispanka.blog.hu/api/trackback/id/tr6412909014

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása